Haberler

Hayat Holding Logosunu Değiştirdi

Evony, Molfix, Papia, Molped, Bingo gibi markaları bünyesinde barındıran Hayat Holding, küreselleşme yolculuğuna logosunu yenileyerek devam ediyor.

Hayat Holding, küreselleşme vizyonunu tanımlayan yeni logosunu Türkiye, Fas, Cezayir, Mısır, Nijerya, Kenya, Rusya, Bosna Hersek, Bulgaristan, Romanya, İtalya, İran, Pakistan, Vietnam, Tayland ve Malezya başta olmak üzere dünyanın pek çok ülkesinden çalışan, iş ortağı ve basın mensuplarından oluşan 22 bin kişinin katıldığı büyük bir dijital lansmanla duyurdu. 

Lansmanda konuşan Hayat Holding Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı M. Avni Kiğılı, “Globalleşme yolculuğumuzun ve insanla fayda arasında kurduğumuz köprünün bir yansıması olan yeni logomuz, doğanın en güzel renkleri olan ve sürdürülebilir bir geleceği temsil eden mavi ve yeşili buluşturuyor. Kurumsal kimlik değişimimizle birlikte, sürdürülebilirlik vizyonumuzu; tüm dünyaya, ana değerlerimiz olan girişimcilik, azim ve cesaret, aidiyet, açık fikirlilik, adalet ve dürüstlük, insana ve doğaya saygı temellerinden bir adım bile sapmadan, ürettiğimiz faydayı gezegenimizin en uzak köşelerine kadar ulaştırabilmeyi bir taahhüt olarak benimsediğimizi duyurmak istiyoruz” şeklide konuştu.

Aynı zamanda Hayat Holding lansmana farklı ülkelerden katılım sağlayan 22 bin kişi adına dünyadaki çeşitli çatışma bölgelerinde açlık ve hastalıkla mücadele eden 132 bin çocuğa destek olmak için Hayat Destek Paketleri bağışladı. UNICEF’e bağışlanan bu paketlerde bulaşıcı hastalıklara karşı koruyucu aşılar, tedavi edici gıdalar ve temiz su tabletleri yer alıyor. Hayat Holding bu değişimler ve yaptığı duyarlı bağışlarla hem kurumsal kimliğini yeniledi hem de itibarını koruma noktasında önemli gelişmelere imza attı.

KAYNAKÇA:

https://pazarlamasyon.com/hayat-holding-logosunu-degistirdi/

Hayat Holding logosunu değiştirdi

https://mediacat.com/hayat-holding-logosunu-yeniledi/

TALYA YOLUSEVER

HALKLA İLİŞKİLER ve TANITIM 1.SINIIF

Kalıcı bağlantıyı yer imlerine ekle.

Yorum bırakın Cevabı iptal et