Haberler

Cannes Lions’tan Türkiye’ye bir ödül daha

Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali’nde Türkiye’nin de “Görünmez Dilekçeler” ile ödül almıştı. İkinci bir ödül daha geldi.

Son yapılan törende; Innovation, Brand Experience & Activation, Mobile, Creative Business Transformation, Radio & Audio, Creative eCommerce, Creative Effectiveness kategorilerinde ödül alanlar açıklandı. Ülkemizden Havas‘ın Reckitt‘in markası olan Finish için hazırladığı “Water Index (Su Endeksi)” kampanyası (su tüketimi konusunda farkındalık kazandırmayı amaçlayan bir kampanya), Brand Experience & Activation kategorisinde Bronz Aslan ödülünün sahibi oldu.

İLAYDA YILMAZ

https://mediacat.com/cannes-lionstan-turkiyeye-1-odul-daha/

https://pazarlamasyon.com/turkiye-cannes-lionstan-bir-odul-daha-aldi/

Kalıcı bağlantıyı yer imlerine ekle.

Yorum bırakın Cevabı iptal et